top of page

מדחס בורגי

לא מעט בתי עסק ומתחמים תעשייתיים ולעיתים גם ציבוריים, זקוקים למדחס על מנת לעבוד עימו. המדחס הוא מכשיר אשר בכוחו להוציא לחץ אוויר מרוכז.

לרוב אנשים רוכשים מדחס אוויר על מנת להפעיל באמצעותו מכשירים אחרים ולא בכדי להשתמש בו. לחץ אוויר מהווה כיום את השיטה היעילה ביותר לעבודה מכיוון שניתן לעשות שימוש אינסופי באוויר המצוי במכשיר.

כמובן שאם אתם זקוקים למדחס אוויר יש לדעת, כי קיימים סוגים שונים של מדחסי האוויר כמו למשל מדחס בורגי, או בשמו האחר: קומפרסור, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה נכונה, על מנת שהוא יממש את ייעודו באופן האידיאלי.

על מה חשוב לשים דגש בטרם בוחרים מדחס בורגי?

יש לבחור מדחס בורגי, היות והוא בעל יתרונות רבים, כמו העומס בו הינו מופחת ויציב והוא יכול לעבוד שעות רבות ללא תקלות. בניגוד למדחסים עם הנעה קבועה, כאשר העומס על רכיבי המדחס כמו: מסבים צירים ועוד חלקים נעים אחרים הינו גבוה, מה שגורם לבלאי מואץ במדחסי האוויר.

בטרם תבחרו מדחס אוויר, חשוב מאוד שתשימו דגש על מספר פרמטרים:

1. גודל המדחס- ניתן למצוא כיום מדחס אינוורטר בגדלים שונים ובנפחים שונים. חשוב מאוד לדעת שהנפח של המדחס הוא דבר חשוב מאוד שכן, ככל שהמדחס גדול יותר וככל שנפחו גדול יותר, כך המדחס יכול לספק לחץ אוויר ממושך יותר, לאורך זמן.

כלומר, אם אתם יודעים שהמדחס רלוונטי עבורכם לצורך ביצוע פעולה ארוכת טווח, הרי שכדאי שתבחרו במדחס אוויר בעל נפח גדול שבכוחו להכיל אוויר רב בבת אחת.

לעומת זאת, אם אתם זקוקים למדחס לצורך ביצוע פעולה פחות רחבת היקף, ניתן לבחור במדחס אוויר בעל נפח קטן יותר.

2. חשוב מאוד לדעת שמדחסי אוויר נוטים להתחמם לאורך זמן ואף יותר מהרגיל.

לכן, אחד הדברים החשובים ביותר במדחס אוויר הוא מנגנון הקירור שלו. מנגנון קירור איכותי של המדחס שומר על פעילותו התקינה, בייחוד כאשר מדובר במדחס הפועל באקלים הישראלי שבו ישנם ימים חמים מאוד ואף שרביים.

יש צורך לוודא שלמדחס אוויר ישנו תו תקן אשר מעיד על כך שביכולתו לעבוד בטמפרטורות גבוהות, על מנת להבטיח את הבטיחות בעבודה.

3. למדחסים שונים יש מהירויות עבודה שונות. מהירויות עבודה אלה נמדדות בכמות ליטרים שהמדחסים מספקים בדקה.. יש לבחור מדחס בעל מהירות עבודה אשר תואמת לסוג העבודה אשר נדרשים לבצע באמצעותו.

4. במערכת מדחס מסג אינוונטר, היות ויש בו מניפת קירור אשר משנה את מהירותה בהתאם לסל"ד {כמות סיבובים לדקה}, המנוע וטמפרטורת השמן

היכן ניתן למצוא את המדחסים הטובים ביותר?

היות והבנתם כיצד עליכם לבחור מדחס מסוג אינוונטר, יש לבחור מדחס חסכוני ויעיל זה ולדעת כי קיים מגוון רחב.

חברות רבות מציעות מדחסי אוויר ולכן, יש לבחור בחברה הוותיקה והמוכרת ביותר חברת טכנו אב בע"מ הינה החברה המובילה והטובה ביותר כיום בתחום מדחסים מכל סוג.

אצל החברה ניתן למצוא מדחסים מתקדמים טכנולוגית, איכותיים ומתאימים לכל צורך.

מדחס בורגי – קומפרסורים וטכנולוגיות מתקדמות וחסכוניות

היום קיימות בשוק טכנולוגיות מגוונות של מדחסי בורגי, אבל לפני שבוחרים אחד כזה, חשוב להבין מהי בעצם המטרה שלשמה אנו זקוקים בכלל למדחס, איזו פעולה אנו נדרשים לבצע, כדי שנדע באיזה סוג של מדחס להשתמש. כיום יש שימוש נרחב בעולם בטכנולוגיות שונות של מדחסי אוויר ורצוי מאוד לפני שמתחילים בפעולה, למצוא את המכשיר שמתאים. לא חייבים להבין בדיוק איך המדחס עובד על בוריו אבל לידע כללי, למי מכם שלא בקיא בנושא, המדחסים מהווים כמערכות עיקריות שגורמות לשינוע ולהפעלת מכשירים שונים בכל הפעולות הקשורות לייצור המוני של סחורות ומוצרים במפעלים כלומר, בתעשייה. המדחסים גורמים להפחתת עלויות כדי שהפעלת מכונות שונות לא תהיה כל כך יקרה ולכן יש להם חשיבות רבה. הקומפרסורים מהווים בעצם טכנולוגיה מתקדמת וחסכונית, הם פועלים על כוחות של לחץ אווירי על מנת להפעיל מכשירים. כל הקומפרסורים עובדים באופן דומה, למרות שיש סוגים שונים: מדחס אוויר, מדחס בורגי ומדחס להבים, עליהם ניתן לקרוא יותר בפירוט במאמרים נוספים באתר זה. כיום בתעשייה יש קומפרסורים שכל אחד מהם מותאם לפעילות ספציפית אותה נדרשים לבצע. נשמח לעמוד לשירותכם כדי שתצאו מרוצים, בכל שאלה פנו אלינו כבר היום.

קומפרסורים ומערכות אוויר – ייעול ביצוע משימה

לקומפרסורים יש כל מיני שימושים ולפעמים יש צורך בתיקונים מסוימים בבית שכדי לבצע אותם צריך להשתמש בקומפרסור אוויר. למשל, כשרוצים לנפח מזרן, להעיף עלים שנערמו בחצר או לנקות גרגירי אבק מעצבנים שהצטברו במקלדת של המחשב. לכל פעולה יש את הקומפרסור שמתאים עבורה. אם אתם לא כל כך בקיאים בנושא, תוכלו לפנות אלינו, לטכנו אב ונשמח לעמוד לשירותכם. אנחנו חברה קטנה, עם שירות גדול. נוכל להמליץ לכם בנוגע לסוג הקומפרסור אותו אתם צריכים וכמובן להעניק לכם מוצר יעיל בעל איכות טובה. יש כיום בשוק המון סוגים וטווחי מחירים שונים, ועל מנת שלא תתבלבלו אנו נוכל להבטיח לכם את איכות המוצר עם מחירים נוחים. תוכלו לבחור באתר שלנו קומפרסור ביתי, קומפרסור אוויר קטן וכדומה, הכל תלוי במטרה שלכם כלומר, לאיזה שימוש אתם זקוקים לקומפרסורים. מכיוון שלרוב האוכלוסייה אין הבנה מעמיקה בתחום זה של המדחסים, אנו נשמח לעזור לכם כך שנאתר את המדחס המתאים עבורכם לשם הפעילות אותה אתם נדרשים לבצע. אצלנו יש שירות לקוחות אדיב, סבלני ומקצועי ונשמח שתפנו אלינו בכל עת.

bottom of page