top of page

מדחס בורגי - טכנו אב

מה מייחד מדחס בורגי ממדחסים אחרים?

בעלי מקצוע רבים עושים שימוש יומיומי בכלים שונים ומשוכללים. לכל תחום הכלים המיועדים עבורו, שיוצרו על מנת להקל ולייעל את העבודה השוטפת ואת השירות להפוך למקצועי יותר.

עם השנים, שוקדים היצרנים על הפיכת הכלים לפרקטיים, מתקדמים ואף ניידים יותר וניתנים לנשיאה בקלות.

אחד הכלים המשמשים בעלי מקצוע מתחומים שונים הוא המדחס, המשמש כלים מתחומים שונים.

בדיוק כשמו- המדחס מייצר אוויר דחוס, המוסיף עוצמה לפעולה, ובכך תורם לקיום תהליכים רבים במהלך היומיום. דוגמאות לחלק מהכלים הנתרמים מכך הם צופרים, מזגנים, מכשיר לניפוח צמיגים ועוד.

בשל המגוון הרחב של כלים הפועלים באמצעות מדחס, ישנו מגוון מדחסים כשכל אחד מהם פועל לפי עיקרון אחר בהתאם לפעולה.

דוגמא לסוג בולט של מדחס הוא מדחס בורגי. מדחס זה נע באמצעות צירים, ולכן אין צורך במשאבת שמן בניגוד למדחסים אחרים, שכן השמן נוצר באופן טבעי בשל הפרשי הלחצים בין פעולת הדחיסה לפעולת היניקה. היעדר משאבת השמן מאפשר את השימוש במדחס זה לתעשיות המזון והתרופות, בהן משאבת שמן עלולה לפגום במוצר עצמו, ולכן זהו הסוג הנכון לכלים המשמשים בתעשיות אלה.

המדחס כולל מנגנוני בקרה המותקנים בתוכו, והמשמשים להתרעה על תקלות המצריכות תשומת לב ואף תיקון, מה שהופך את הכלים למתקדמים ועמידים לאורך זמן.

עכשיו, כשכל היתרונות מוצגים לפניכם, תוכלו לבצע החלטה יותר מושכלת בעת הבחירה, ואם עולות שאלות נוספות או תהיות- אנא צרו עימנו קשר ונשמח לסייע ולייעץ.

מדחסים באיכות בלתי מתפשרת בשירות מקצועי וקשוב

כאשר עולה צורך ברכישת מוצר או בקבלת שירות בתחום מסוים, חשוב לערוך סקר שוק. גם אם לפעמים אנו מקבלים את אותם המחירים והתשובות- לפחות נדע שעשינו שיעורי בית ואנו בקיאים בהבדלים הקיימים בשוק.

לכל תחום הסטנדרטים שלו, אנשי המקצוע הפועלים בו וההיצע הקיים. ישנם תחומים רחבים שקל ללכת לאיבוד בעת חיפוש אחר בית העסק הנכון עבורנו. לכן, כדי לוודא שהגענו אל בית העסק הנכון עבור הצרכים שלנו- ראשית עלינו להבין עם עצמנו מה בדיוק אנו מחפשים.

בתחומים מסויימים נעדיף לבחור את השירות על פי המחיר הטוב ביותר ביחס לתמורה, בעוד שבתחומים אחרים נרצה לוודא כי המוצר עומד בסטנדרטים איכותיים גבוהים במיוחד. ההעדפות שלנו תלויות בסוג המוצר או השירות, וכמובן בתדירות בה אנו צורכים אותם.

אף על פי כן, ולמרות ההבדלים בין סדר העדיפויות שלנו, ישנו אלמנט אחד בעל חשיבות גבוהה כמעט בכל תחומי התעשייה, והוא ניסיון בית העסק בתחום בו הוא עוסק.

בכדי לוודא שנקבל מענה לשאלות שלנו, וכן שירות תומך ומקצועי, מוטב לנו לוודא כי בית העסק נמצא בתעשייה זמן ארוך מספיק ומאחוריו ניסיון ולקוחות רבים ומגוונים.

הניסיון הוא פקטור משמעותי באיכות השירות והמוצר, שכן לאורך שנים בתעשייה מסויימת ניתן ללמוד את קהל הלקוחות, את הדמוגרפיה שלו ואת צרכיו העיקריים וכן לענות עליהם בצורה הטובה ביותר.

בטוח להניח כי עסק הקיים שנים ארוכות כבר שרד מתחרים רבים ויש לו את מה שדרוש על מנת לשמור על לקוחותיו מרוצים.

אם ניקח את תעשיית המדחסים כדוגמא, נרצה לוודא כי בית העסק מכיר את היצרנים השונים, מעניק תמיכה ובקיא בכל אחד מהם.

בין אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על מדחס בורגי ובין אם אתם מגיעים על מנת להחליף מדחס ישן בחדש- אצלנו בטכנו-אב תיהנו משירות מקצועי שמאחוריו למעלה משלושים וחמש שנות ניסיון ובניית קהל לקוחות מכובד.

bottom of page