top of page

צ'ילרים

צ'ילרים - לקירור חסכוני ויעיל של חללים גדולים

בחללים גדולים מאד, כגון מפעלים, מרכולים גדולים ועוד. יש להתקין צ'ילרים, על מנת לקרר אזורים גדולים מאוד וכן, לחיסכון בהוצאות האנרגיה. ככל שהחלל יהיה גדול יותר, כך יהיה קל יותר לקרר אותו וכן כידוע, חשבון החשמל בכל חודשיים עשוי להיות נפוח.טכנולוגיית קירור זו, מושתת על קירור מים. ניתן למצוא בצ'ילרים: מעבה, מקפיא, רשת צינורות, מאגר של נוזל קירור ומגוון של משאבות ורכיבים נוספים, אשר נועדו לביצוע התאמות שונות בכל מערכת על פי הצרכים לשימוש בה.

יש לבחור מצנן אוויר הפועל על מים, לא רק על פי המחיר על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר על רכישת צ'ילר תעשייתי. מדובר על פתרון חסכוני ויעיל, אפילו אם מדי פעם יש צורך בטכנאי קירור על מנת לבצע תחזוקה שוטפת או תיקון אך התחזוקה זולה ובטווח הארוך ההשקעה מחזירה את עצמה בגדול.

שימוש בצ'ילר במים שאין לנו שימוש בהם

יש לציין כי החיסכון בשימוש עם מצנני אוויר הוא כפול, היות והמים המשמשים לקירור, הם למעשה המים שאין אנו עושים בהם שימוש. ניתן למצוא מערכות קירור על מים אשר מכילות עד 400 טון של מים ומערכות אלה, ממוקמות על גגות של מפעלים או הבניינים תעשייתיים. יתרונות אלה, מאפשרים לשולטים במערכות הקירור הפועלות על מים, לבצע שימוש באנרגיה הפוטנציאלית ל המים. על מנת שניתן יהיה להוביל אותם למקום הרצוי ביתר קלות וללא כל השקעה מיותרת של אנרגיה, על מנת להעלות את לחץ המים או ליצור זרימה.

ישנם יתרונות נוספים ומשמעותיים של שימוש עם צ'ילר, כמו למשל, מצנני מים אשר נועדו לקרר את מי השתייה באופן מידי, במזגנים ביתים. קיימות יחידות קירור שמסייעות בפעולת הקירור של המזגן אך מצד שני, מערכות אלה, אינן מאפשרות את יציאת המים מן המערכת. יש לציין, כי למרות התרגום של המושג "צ'ילר". מכשיר עוצמתי ויעיל זה, גם יכול לחממם. פעולת החימום זהה לקירור, רק שהפעם מדובר על חימום המים ולא על קירורם לעונת החורף.

על מצנני אוויר וחשיבותם במגזר התעשייתי

באמצעות טכנולוגיית קירור מים במערכת סגורה של קירור על מים, ניתן יהיה להוריד את טמפרטורת המים לטמפרטורה הרצויה. תוך השקעת אנרגיה מינימאלית ושמירה על המים הנמצאים במערכת סגורה זו הסיבה כי מצנני מים אלה, נחוצים וחיוניים בתחומי התעשייה השונים. על מנת להתייעל נכון, יש למצוא את מצנני המים היעילים והחסכוניים ביותר. מצננים איכותיים, חזקים וחסכוניים באנרגיה, תוכלו למצוא בחברת טכנו אב מדחסים בע"מ, אשר מספקת פתרונות תעשייתיים יעילים אם מדחסים, מצנני מים{צ'ילרים} ועוד.

צ'ילר קירור במבנים גדולים

בכל דבר שקשור בקירור המבנה שלכם, בציוד המתאים אפשר לשפר את קירור המבנה ולחסוך לא מעט כסף על הוצאות חשמל. חשוב לבחור גם בחברה שתוכל לענות על כל השאלות בצורה המקצועית ועם צוות מנוסה שגם לעזור לכם לרכוש את הכלים הנדרשים. הצ'ילרים הם מכשירים חשמליים שנועדו על מנת לקרר מבנים גדולים באמצעות הכוח של המים באמצעות צינורות ובאמצעות לחץ אוויר וכך הם גורמים לקירור החדר, ובמיוחד בקירור של מבנים גדולים. אך הצ'ילרים פחות מתאימים לחדרים בבתים ויותר מתאימים למשרדים גדולים בתעשייה וכדומה. נשאלת השאלה איך תדעו באיזה צ'ילר לבחור והיכן משתלם לקנות? שירות הלקוחות צריך לספק לכם את המענה היעיל ביותר ובמחירים נוחים וחסכוניים המשתלמים ביותר. לכן, אם יש לכם משרד גדול, לקוחות רבים שנוכחים במקום אמצעי הקירור חשוב ביותר כדי לספק להם מקום מרענן. בנוסף חשוב לזכור שכל מדחס בנוי לצורך שונה וחשוב להבין בדיוק מה אתם נדרשים לבצע, כדי שתוכלו לדעת באיזה מדחס יתאים מבחינה מקצועית להשתמש לביצוע הפעולה.

הצ'ילרים פתרון טוב יותר מאשר מזגנים

כיום הקירור של מבנים נעשה גם באמצעות צילרים והם נחשבים לפתרון הרבה יותר טוב מאשר מזגנים או מאווררים למשל. בעיקר כי הצ'ילר זהו גם פיתרון חסכוני בכדי לקרר את החללים השונים במבנה וזה מביא לכדי חיסכון אנרגטי.אך חשוב יהיה להתייעץ עם צוות מומחים שיוכלו להמליץ לכם על ציוד מתאים למבנה, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכונה במכשיר המתאים לדרישות שלכם.

לקנות את הציוד מתאים

כאשר אתם בוחרים להזמין קומפרסורים או צילרים וכל ציוד טכני אחר, חשוב לקנות ולהשיג את הציוד המתאים ביותר רק לאחר יעוץ מתאים ומקיף ובחברה שמספקת את הציוד האיכותי ביותר גם שתתאים לכם את המחירים הטובים ביותר שתוכלו למצוא. לפעמים לא בטוחים באיזו אפשרות של מדחס לבחור, כי מדובר בציוד לא מוכר שהמפרט שלו אינו ידוע וגם לא תמיד יודעים כמה אנרגיה הצילר זולל, לכן חשוב להתייעץ עם מקצוענים להתאים את הציוד והכלים למבנה ותוכלו לבחור באופציה המתאימה ביותר ולבחור צילרים שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם. כך תוכלו ליהנות מפתרון אמין שיחזיק מעמד לאורך שנים.

bottom of page