top of page

מדחס אויר

השימוש במדחס אוויר למטרות שונות

כל אדם יודע שהאוויר הוא דבר מאוד חשוב. האוויר משמש כל אדם לנשימה ובלי אוויר אין בעצם חיים, אך בוודאי תתפלאו לשמוע שלאוויר יש עוד שימושים משמעותיים מאוד מלבד השימוש הידוע והמוכר בו. כך לדוגמא: מדחס אוויר, אשר מכיל אוויר דחוס יכול לשמש עבור מגוון צרכים במגזר התעשייתי, במגזר העסקי ועוד. אם אתם תוהים מהו אותו אוויר דחוס ומדוע הוא כה חיוני למגזר העסקי, התעשייתי ולעיתים אפילו גם למגזר הפרטי, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

אוויר דחוס- למה הוא משמש

כאמור, האוויר הוא דבר בסיסי וחשוב עבור כל אדם. על מנת לחיות, צריך לנשום אוויר. האוויר הרלוונטי לנשימה הינו אוויר בצורתו המקורית. על מנת שהאוויר יהיה יעיל לצרכים נוספים, יש צורך לדחוס אותו. לחץ האוויר הדחוס מסמל את כמות חלקיקי האוויר המצויים בנפח מסוים. ככל שיש יותר חלקיקי אוויר בנפח נתון, כך לחץ האוויר יהיה גבוה יותר. ניתן לעלות את לחץ האוויר בצורה ניכרת באמצעות שימוש במדחסי אוויר. אז איך בעצם דוחסים את האוויר על מנת להשתמש בו? מאוד פשוט. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מדחסי אוויר איכותיים ויעילים, אשר מטרתם היא לדחוס אוויר עבור צרכים שונים. את מדחסי האוויר, ניתן למצוא בגדלים שונים בהתאם לצורך. ניתן למצוא כיום מדחסי אוויר ביתיים ומנגד, מדחסי אוויר תעשייתיים. מדחסי האוויר שואבים את האוויר ודוחסים אותו עד ללחץ הדרוש לו. ככל שהמדחס איכותי יותר הוא יבצע את פעולת הדחיסה בזמן קצר יותר וביעילות רבה יותר תוך חיסכון באנרגיה., אשר תייעל את בית העסק.אחד מסוג המדחסים הנפוצים שחוסכים באנרגיה הינו מדחס מסוג אינוורטר שהוא למעשה מדחס בורגי שניתן לראות אותו במזגנים החדשניים שחוסכים באנרגיה.

עבור אילו צרכים משמש האוויר הדחוס

השימוש כיום במדחסי אוויר הינו מגוון. אשר למצוא מדחס אוויר קטן אצל רופא השיניים אשר באמצעותו הוא מנקה את שאריות האבנית שבשיניים או את שאריות שיוף השן בסוף הטיפול. ניתן למצוא את מדחסי האוויר בשימוש תעשייתי כגון: קירור מוצרים ומשטחים באמצעות צ'ילרים, הנעה של פסי ייצור, ניקוי וטיהור של אזורים שונים ועוד. חשוב מאוד לזכור שאוויר דחוס אשר נוצר על ידי קומפרסור {מדחס אוויר}, יהיה שונה בהתאם לסוג המדחס אשר דוחס אותו המדחסים שאנו יותר מכירים, הינם מדחסים למזגנים.ישנם מדחסי אוויר, או במילה המוכרת שלהם קומפרסורים אשר מספקים אוויר יבש ונקי וישנם מדחסי אוויר הפועלים באמצעות שמן ולכן בין היתר פולטים גם אדי שמן עם האוויר. לא כל מדחס מתאים לכל עבודה ולא כל מדחס מתאים לכל מקום.אם אתם מעוניינים לבחור את מדחס האוויר האידיאלי עבור הצרכים שלכם, כדאי מאוד שתפנו אל טכנו אב מדחסים בע"מ בחברה זו. תמצאו את המדחסים המתקדמים והאיכותיים ביותר וכן, תקבלו ייעוץ מאנשי הצוות המנוסים והמקצועיים אודות המדחס המתאים לצרכים שלכם.​

מדחסי אוויר להתאים את התקציב

ברכישת מדחס אוויר רק לאחר שתגדירו מהו השימוש של המדחס וכן את התקציב, יהיה לכם קל להחליט מהו הדגם המתאים לכם וזה יעזור לכם לחסוך זמן יקר וגם לא מעט כסף. כמו כן חשוב לקנות מדחס במחירים המשתלמים ביותר בשוק, וכמובן גם לקבל ציוד באיכות הגבוהה ביותר מבלי שתבזבזו זמן יקר על החיפוש של חברות אחרות שיוכלו למכור לכם ציוד מהסוג הזה. חשוב להתרשם משלל המוצרים שמציעים למכירה באתר החברה. תוך זמן קצר תוכלו לראות את כל היצע המוצרים המרשים שעומד לרשותכם עם הפירוט הטכני, אך אם אתם לא מחזיקים בידע הטכני הדרוש בכדי לבחור בדיוק בקומפרסור האוויר שהכי יתאים לדרישות שלכם, חשוב שתוכלו פשוט להתייעץ עם אנשי מקצוע של החברה שכבר ידעו להכווין אתכם ולשתף אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת, וזאת על מנת לבצע את הרכישה הטובה ביותר. אנשי המקצוע יתאימו את המדחס הטוב ביותר לדרישה שלכם בין אם היא מקצועית ובין אם היא מיועדת לשימוש ביתי בלבד.

מדחסי האוויר שימושי המדחס

השימושים הרבים והשונים של המדחס או קומפרסור האוויר מיועד בעיקר של ניפוח או ניקיון אך אם אתם מתכוונים לקנות את מדחס האוויר, חשוב לשים לב לפני הכול שאתם בוחרים בדגם של שיתאים לאופי השימוש שלו אתם זקוקים, ולכן יש להתייעץ בנושא זה מבחינה מקצועית וההחלטה לקנות מוצר מהסוג הזה צריכה להתבצע אך ורק לאחר בדיקת כל המוצרים שישנם.

מהו המדחס המתאים

בתחום של רכישת מוצרים טכניים שעלותם אינה זולה והשימוש שלהם לא תמיד נפוץ, לקוחות אינם מעוניינים להוציא כסף לשווא על מוצר לא מתאים, ובוודאי כאשר מדובר בהוצאה כספית לא קטנה וכן בבזבוז של חשמל רב, לכן יש לקבל יעוץ מקדים בנושא וכן לוודא שקיבלתם יעוץ עם אנשי מקצוע בתחום שיוכלו ללוות אתכם ולהסביר לכם בדיוק מהם השימושים של המדחסים ומהם ההבדלים הקיימים בין הדגמים השונים. כמו כן המדחסים יכולים להגיע באינספור דגמים ואולי תבחרו בדגם שכלל לא תהיו מרוצים ממנו, ולכן כאשר אתם באים לבחון את ההיצע הקיים יש קודם לערוך השוואה בין שלל הדגמים ולהשוות בין המאפיינים.

bottom of page